30 Αυγ 2009

Λεσβίες στη σειρά Nip Tuck

Λεσβιακές σκηνές στο "Nip-Tuck"

Ερωτικές στιγμές πρόκειται να δουν σύντομα οι τηλεθεάτριες-ες που είναι φαν της δημοφιλούς αμερικανικής σειράς «Nip-Tuck», με πρωταγωνίστριες των σκηνών την Πόρσια ντε Ρόσι και την Τζόελι Ρίτσαρντσον. Για την Πόρσια είναι η πρώτη φορά που έπαιρνε μέρος σε λεσβιακή σκηνή και ήταν επιφυλακτική. «Είμαι μία λεσβία που υποδύεται μία λεσβία, αλλά η ηρωίδα που κάνω έχει τελείως διαφορετικό χαρακτήρα από το δικό μου», δήλωσε.

Εχουν περάσει τρία χρόνια από τότε που η πανέμορφη Πόρσια παραδέχτηκε δημόσια ότι είναι λεσβία και ότι είχε σχέση με τη showoman Ελεν ντε Τζένερις, αλλά πρώτη φορά ανησύχησε, στην αρχή τουλάχιστον, μήπως ο ρόλος στην τηλεοπτική σειρά τής έβαζε κάποια ταμπέλα. Αντιθέτως, η Τζόελι Ρίτσαρντσον, αν και δεν είναι λεσβία, ήταν πιο κουλ. «Δεν έχω πρόβλημα όταν ο σκηνοθέτης θέλει να φιλάω γυναίκες, έχω κάνει κι άλλες λεσβιακές σκηνές», εξήγησε και πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι όταν οι άνδρες βλέπουν μία λεσβιακή σκηνή, φουντώνουν περισσότερο. Ο χαρακτήρας της Τζούλια που υποδύομαι ήταν βαρετός: μία παντρεμένη νοικοκυρά που μαγείρευε και ήθελε οι γύρω της να είναι καλά. Τώρα, όμως, που κάνω σεξ με μία γυναίκα νομίζω ότι έχω τραβήξει πάνω μου το ενδιαφέρον των ανδρών».



Το άρθρο το βρήκαμε στις 27.11.07 στην εφημερίδα Εσπρέσσο, γραμμένο από την Κάτια Παπαδάκη στην http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&la=2&catid=0&artid=515859&pg=2