19 Απρ 2010

H Navratilova σε επίσημο γέυμα queer χορηγιών

Διασημότητες και πολιτικίνες-οι παρευρέθησαν στο ετήσιο Δείπνο Ισότητας της ΜΚΟ Stonewall στο Dorchester Hotel του Λονδίνου χθες το βράδυ.
Η εκδήλωση συγκέντρωσε το χρηματικό ρεκόρ των 366.000 λιρών για Queer Εκστρατείες Ισότητας.

Το ειδικό θέμα της βραδιάς ήταν η Queerφοβία στην άθληση και την ανάγκη για πιο ανοιχτά ΛεΠΑΤ αθλήτριες ως πρότυπα προς μίμηση.
Η πρωταθλήτρια στο τένις Martina Navratilova μιλήσει για το πως ήταν να είναι η μόνη ανοιχτή λεσβία στην άθληση εδώ και χρόνια.

Η Navratilova, η οποία κάνει θεραπεία για τον καρκίνο του στήθους, είπε: «Όταν δήλωσα δημόσια τον σεξουαλικό προσανατολισμό μου για πρώτη φορά το 1981, ήταν αρκετά μοναχικά εκεί έξω. Η δημόσια δήλωση μου ως λεσβία δεν θεωρήθηκε σοφή επιχειρηματική απόφαση. Νομίζω ότι η φράση που άκουσα ήταν «αυτοκτονία καριέρας».

"Έχασα εκατομμύρια χορηγιών, αλλά και στην καρδιά μου ξέρω πως κέρδισα πράγματα πολύ μεγαλύτερης αξίας - την ευκαιρία να ζήσω τη ζωή μου με εντιμότητα-ακεραιότητα και τη γνώση πως άλλες μπορεί να να δηλώσουν δημόσια τον σεξουαλικό τες προσανατολισμό εξαιτίας του παραδείγματός μου. Χρειαζόμαστε οργανώσεις όπως η Stonewall και χρειάζονται την υποστήριξή σας. Είναι απίστευτο αυτό που έχουν επιτύχει".

Ο ραγκμπίστας Gareth Thomas είπε: «Μόλις πριν έξι μήνες πριν δεν πίστευα ότι θα είχα την δύναμη να είμαι ανοιχτά γκέι. Τώρα έχω. Έχουμε μόνο μια ζωή και πρέπει να τη ζήσουμε. Όλα τα επιτεύγματά μου στο ράγκμπι ξεθωριάζουν ως ασήμαντα συγκρινόμενα με τη δημόσια δήλωση του σεξουαλικού προσανατολισμού μου".

Οικοδέσποινα στο δείπνο ήταν η Amy Lamé και τη δημοπρασία έκανε ο Christopher Biggins. DJ ήταν η Jodie Harsh. Στις επισκέπτριες περιλαμβάνονται η Sarah Waters, ο Sir Ian McKellen, η βουλευτίνα Harriet Harman, ο βουλευτής Nick Herbert και άλλες βουλευτίνες-ες, επίσημες-οι και υπουργίνες-οι.

Η αναπλήρωτρια διευθύντρια της Stonewall, Laura Doughty, δήλωσε: "Κάθε πένα που συγκεντρώθηκε απόψε θα πάει στην ουσιαστική εργασία της Stonewall στην Εκστρατεία Ισότητας. Όποιο κόμμα κερδίζει στις 6 Μαΐου θα δεχτεί πιέσεις από την Stonewall, όπως κάνουμε τις τελευταίες 21 χρονιές, για να διασφαλίσουμε ότι η ισότητα των λεσβιών, γκέι αμφισεξουαλικές-οι και τρανς παραμένει σταθερή προτεραιότητα στην πολιτική ατζέντα".


Το άρθρο το βρήκαμε στις 16.4.10 από την Pink News στην http://www.pinknews.co.uk/2010/04/16/martina-navratilova-and-gareth-thomas-turn-out-for-stonewall-fundraiser/