1 Αυγ 2010

Η Sara Gilbert είναι λεσβία

Η Roseanne, ηθοποιός Sara Gilbert ανακοίνωσε πως είναι λεσβία.

Η star, η οποία έπαιξε στο Darlene Conner-Healy τη δεκαετία του 1990, δεν το κρατούσε ακριβώς μυστικό, καθώς έχει δύο παιδιά με την τηλεοπτική παραγωγό, Allison Adler.

Έχει σχέση με την Adler εδώ και οκτώ χρονιές, αλλά ποτέ δεν είχε συζητήσει τη σεξουαλικότητά της δημόσια μέχρι που ρωτήθηκε σχετικά με αυτή σε μια συνέντευξη τύπου για το νέο talk show που θα παρουσιάσει.

Η Gilbert απάντησε: "Η δημόσια δήλωση είναι ένας ολόκληρος νέος κόσμος για μένα. Δεν είμαι ειδική σε αυτό, ή δεν αναλύω αυτά τα πράγματα. Ζω μόνο τη ζωή μου".

Πρόσθεσε όμως ότι δεν ήταν νευρική για το ότι η σεξουαλικότητά της έγινε γνωστή.

"Δεν νομίζω πως το να είμαι ανοικτά λεσβία θα είναι ένα πρόβλημα", είπε. "Δεν μπορούσα ποτέ να σκεφτώ πως θα είναι τα πράγματα με το να είμαι κρυφή ή με το να είμαι ανοικτή ... απλώς πιστεύω πως είμαι αυτό που είμαι, και όταν τα θέματα κριθούν πως είναι σκόπιμο, θα μιλήσω γι 'αυτά και θα τα μοιραστώ όταν φανεί ότι είναι σωστό".

Η κα. Gilbert θα είναι συν-παρουσιάστρια σε μια εκπομπή συζητήσεων που θα παρουσιάζει θέματα γυναικών και για τη μητρότητα, που θα ονομάζεται The Talk.

Πρόσθεσε ότι ήθελε να δηλωθεί δημόσια κατά τη διάρκεια της συνέντευξης αλλά το να δηλωθεί δημόσια σε ένα δελτίο Τύπου της φαινόταν «απρόσωπο».


Το άρθρο το βρήκαμε στις 30.7.10 και το μεταφράσαμε από την Pink News στην
http://www.pinknews.co.uk/2010/07/30/roseanne-star-sara-gilbert-talks-about-being-a-lesbian-for-the-first-time/