6 Δεκ 2010

Η ηθοποιός Amber Heard και η Tasya van Ree είναι λεσβίες

Η ηθοποιός Amber Heard ανακοίνωσε ότι είναι λεσβία

Η ηθοποιός από τις Ην. Πολιτείες Amber Heard επισήμως εκ-δηλώθηκε δημόσια ως λεσβία σε ειδική τελετή στο Λος Άντζελες.

Η σταρ παρακολούθησε την 25η επετειακή εκδήλωση της Λεσβιακής και Γκέι Συμμαχίας Κατά της Δυσφήμισης (LGAAD) το βράδυ του Σαββάτου 4 Δεκέμβρη με τη συντρόφισά της Tasya van Ree.

Το ζευγάρι είναι μαζί από το 2008 και η κα. Heard είπε ότι δεν ήθελε να είναι "μέρος του προβλήματος" με το να κρατά κρυφό τον λεσβιασμό της.

Είπε στην AfterEllen.com: "Νομίζω ότι LGAAD είναι μία από τις πολλές αιτίες που εγώ, ως 24χρονη, μπορώ να εκ-δηλωθώ δημόσια. Νομίζω όπως οργανώσεις όπως LGAAD καταστούν δυνατή την δημόσια εκ-δήλωση, διότι αν δεν υπήρχαν οι απόψεις δεν θα άλλαζαν, οι άνθρωποι που επηρεάζονται, οι άνθρωποι που ασχολούνται με το να κάνουν το σωστό, τότε δεν θα υπήρχε κανένα προνόμιο για κάποια να εκδηλωθεί δημόσια.

Και πρόσθεσε: “Όπως είπα, δεν μπορώ να είμαι μέρος του προβλήματος. Μισώ την ιδέα μιας ετικέτας, όπως ακριβώς και οποιαδήποτε άλλη, αλλά εγώ είμαι μαζί με αυτήν που είμαι, αγαπώ αυτήν που αγαπώ και ακόμη και αν δεν είμαι, καλύτερη ηθοποιός από ό, τι ήμουν χθες η προσωπική μου ζωή δεν πρέπει να έχει επίπτωση επ' αυτού.

"Προσωπικά πιστεύω πως αν αρνηθούμε κάτι ή αν κρύβουμε κάτι αναγνωρίζουμε ακούσια πως είναι λάθος. Δεν αισθάνομαι πως κάνω λάθος. Δεν αισθάνομαι όπως και εκατομμύρια των ανθρώπων πως κάνουν λάθος, επειδή αγαπούν αυτές που αγαπούν ή που γεννήθηκαν με τον τρόπο τον οποίο γεννήθηκαν".

Μιλώντας για τη συντρόφισά της, η κα. Heard, η οποία πρωταγωνίστησε στην ταινία Pineapple Express, πρόσθεσε: "Είναι τόσο όμορφη. Θέλω να πω, θα έπρεπε να είσαι τρελή για να μην θέλεις να βγείς μαζί της"!


Την είδηση την βρήκαμε στις 6.12.10 και την μεταφράσαμε από την Pink News στην http://www.pinknews.co.uk/2010/12/06/actress-amber-heard-announces-shes-a-lesbian/