23 Ιαν 2011

Η Betty Kitten εκ-δηλώθηκε δημόσια ως λεσβία

Η Betty Kitten ήταν δύσκολο να εκ-δηλωθεί δημόσια

Η Betty Kitten, η μεγαλύτερη κόρη του πρώην παρουσιαστή του BBC Jonathan Ross, αποκάλυψε ότι δύσκολο να εκ-δηλωθεί δημόσια.
Η έφηβη εκ-δηλώθηκε δημόσια στον πατέρα της κατά τη διάρκεια μιας ραδιοφωνικής συνέντευξης νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Mail, η Betty Kitten είπε ότι αποκάλυψε τα αληθινά συναισθήματά της, σταδιακά, αλλά επέμεινε πως η οικογένειά της ήταν πλήρως υποστηρικτική.

"Ήταν σκληρή η δημόσια εκ-δήλωση αλλά πάντα είναι δύσκολη. Νομίζω απλώς πως η δημόσια εκ-δήλωση είναι δύσκολη, αλλά ευτυχώς οι γονείς, τα αδέλφια και οι φίλες μου ήταν όλες εντελώς ψύχραιμες με αυτή.

"Αρχικά εκ-δηλώθηκα ως αμφισεξουαλική για λίγο, μετά εκ-δηλώθηκα δημόσια ως λεσβία ... αλλά αρχικά μόνο στις αδελφές μου και στη συνέχεια πλήρως σε όλες, γι' αυτό συζητήθηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα", έγραψε στην ιστοσελίδα Formspring.

"Ήταν δύσκολο ως ένα βαθμό γιατί είχα δύο ανθρώπους που μου έλεγαν πράγματα που με έκαναν να μην θέλω να εκ-δηλωθώ δημόσια ποτέ, έτσι ήμουν πραγματικά ανήσυχη για το τι έλεγαν οι άνθρωποι και ήμουν κοντά σε μια περίπτωση που αντέδρασαν με τον ίδιο τρόπο.

"Φυσικά, όλες οι άνθρωποι που πραγματικά με νοιαζόταν δεν είπαν τίποτα, αλλά με αποδέχτηκαν και ήταν χαρούμενες για μένα, οπότε δεν ήταν τόσο δύσκολο όσο νόμιζα ότι θα ήταν.

"Όταν θα μεγαλώσω και έχω μια σύζυγο και τα εφόδια θα μπορούσα να κάνω ένα μωρό, αλλά θα δω".


Την είδηση την βρήκαμε στις 20.1.11 και την μεταφράσαμε από την Diva magazine uk στην
http://www.divamag.co.uk/diva/update.asp#7878