23 Ιαν 2011

Έπεσαν οι πωλήσεις δίκσων της λεσβίας τραγουδίστριας Chély Wright

Πτώση των πωλήσεων κατά το ήμισυ μετά την δημόσια εκ-δήλωσή της, δηλώνει η τραγουδίστρια Chély Wright

Η Αμερικανίδα σταρ της country μουσικής πιστεύει πως η καριέρα της έχει υποβιβαστεί από τότε που εκ-δηλώθηκε δημόσια ως λεσβία.


Σύμφωνα με την εφημερίδα Toronto Sun, η Chély Wright έγινε η πρώτη ανοιχτά λεσβία σταρ τον Μάιο 2010 - αλλά ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά το ήμισυ.

Η 40χρονη τραγουδίστρια είπε: «Όταν εκ-δηλώθηκα δημόσια είχα την αίσθηση ότι θα μειωθεί μισθός μου, και αυτό το αίσθημα ήταν σωστό ... Δεν βοήθησε την καριέρα μου.

"Οι πωλήσεις των δίσκων μου έπεσαν στο μισό. Αν φαίνεται προς τα έξω πως βοήθησε τη καριέρα μου αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχω μιλήσει για τις αρνητικές συνέπειες ".

Η τραγουδίστρια παραδέχεται, επίσης, ότι είχε πέσει θύμα απειλητικών επιστολών πως θα αποκαλύψουν την σεξουαλικότητα της.

Ωστόσο, η τραγουδίστρια είναι ανένδοτη πως δεν μετανιώνει που εκ-δηλώθηκε δημόσια, δεδομένου ότι δεν χρειάζεται πλέον να κρύψει τις σχέσεις της.


Την είδηση την βρήκαμε στις 13.1.11 και την μεταφράσαμε από την Diva magazine uk στην
http://www.divamag.co.uk/diva/update.asp#7878