11 Ιαν 2011

H Mary Portas και Melanie Rickey έκαναν σύμφωνο συμβίωσης

H Mary Portas λέει ότι δεν μπορεί να εξηγήσει τη σεξουαλικότητά της

Η βασίλισσα της λιανικής εμπορίας, Mary Portas λέει πως η γυναικεία σεξουαλικότητα δεν είναι μαύρο και άσπρο.

Η Mary Portas σε εκπομπή του BBC, η βασίλισσα καταστημάτων, κατετάγη στην κορυφή της ροζ λίστας, της εφημερίδας Independent για το 2010, παράλληλα με τον Gareth Thomas.

Έκανε προσφάτως σύμφωνο συμβίωσης με την δημοσιογράφισα περιοδικού Melanie Rickey, αφού τελείωσε τα 13-χρόνια γάμου της.

Μιλώντας στην εφημερίδα Guardian, η Portas είπε ότι δεν θα μπορούσε να προσδιορίσει αν ένιωθε ως λεσβία ή ως ετερό που ερωτεύτηκε μια άλλη γυναίκα.

Είπε: "Αν κοιτάξει καμιά τη γυναικεία σεξουαλικότητα είναι πολύ διαφορετική. Πολλές γυναίκες ερωτεύονται άνδρες και στη συνέχεια γυναίκες και αντιστρόφως, δεν καθορίζεται ακριβώς έτσι και δεν θα μπορούσα να το εξηγήσω με μαύρο άσπρο.

“Έχω αγαπήσει άνδρες; Ναι. Έχω αγαπήσει πάνω από μία γυναίκα; Όχι, όμως, ήξερα ότι είχα ερωτευτεί γυναίκες και άνδρες στο παρελθόν; Ναι. Λοιπόν, δεν ήταν ποτέ, ουάου! Αλλά ήμουν ευτυχισμένη στις ετερό σχέσεις μου; Ναι. Έτσι ακριβώς συνέβη".

Η Mary Portas λέει ότι είχε ένα φιλικό διαζύγιο με το σύζυγό της, με τον οποίο έχει δύο παιδιά στην εφηβεία.

Και πρόσθεσε: “Σίγουρα δεν ήμουν μια καταπιεσμένη λεσβία, δεν μπορώ να περιμένω για να βγω από αυτό το γάμο”, αυτό θα ήταν απλά απαίσιο, χάλια, χάλια.

"Οχι, ο πρώην σύζυγός μου και εγώ ξέρω τι είχαμε, και ήταν θαυμάσιο, μερικά από τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου, πραγματικά μερικά από τα καλύτερα. Εμείς απλά μεγάλωσαμε χώρια, και αυτό συμβαίνει. Και εγώ έτυχε να ερωτευτώ μια γυναίκα".


Την είδηση την βρήκαμε στις 10.1.11 και την μεταφράσαμε από την Pink News στην http://www.pinknews.co.uk/2011/01/10/mary-portas-says-she-cant-explain-her-sexuality/