13 Μαρ 2011

Είσαι μια λεσβία που μισεί της γυναίκες;

Είσαι μια λεσβία μισογύνισα;

Θεωρείτε πως υποτιμάτε μια γυναίκα επειδή είναι "λεσβία" ή "κορίτσι"; η Rose McAfee εξετάζει την ισχύ των εσωτερικευμένων προκαταλήψεών μας και ρωτά είναι διασκεδαστικές ή κακοποιητικές;

Την πρώτη φορά που θυμάμαι να ακούω το "δεν είναι ένα τέτοιο κορίτσι» ήταν από τους φίλους του αδελφού μου στο σχολικό λεωφορείο, όταν με "πυροβολούσαν" στο κεφάλι και σε μένα, δεν προκάλεσε έκπληξη, δεν διαμαρτυρήθηκα. Το γεγονός ότι ήμουν μια κοπέλα φαινόταν να τους περνά από το νου, όπως έκανε ο πατέρας μου, ο οποίος θα μου έλεγε, "Μην κλαις, μόνο τα κορίτσια κλαίνε», αν παρουσίαζα κάποιο σημάδι πως θα το έκανα.

“Δεν υπάρχει αμφιβολία κατέληξες λεσβία”, σας ακούω να λέτε.

Σοβαρά, μπορείτε να φανταστείτε κάτι τέτοιο στο δημοτικό σχολείο, αλλά δεν είναι αυτό που θέλετε να ακούσετε να βγαίνει από το στόμα των φιλενάδων-ων σας, το δικό σας στόμα ή, ακόμη χειρότερα: "Μπλιάχ, είναι τόσο λεσβία" Θεωρώ πως εισπράτουμε αρκετό σεξισμό και λεσβοφοβία από την υπόλοιπη κοινωνία χωρίς να χρειάζεται να εντάξουμε την εαυτή μας σε αυτά.

Εντάξει, ομολογώ: Είμαι ένοχη για γκρίνια ότι κάποια είναι "ένα τέτοιο κορίτσι" και μπορεί να έχω, κάποια φορά, αποκαλέσει σύζυγό μου "ένα κορίτσι" όταν δεν μπόρεσε να αλλάξει λάστιχο στη μηχανή της. Είναι γνωστό, επίσης, ότι κουνώ το κεφάλι μου και τραγουδώ μαζί με τα συγκροτήματα “Dr. Dre’s Bitches Ain’t Shit και Ludacris’s Area Codes”. Στην πραγματικότητα, ένα μεγάλο μέρος της μουσικής συλλογής μου είναι μια ποικιλία μισογυνικής ραπ.

Δυστυχώς, δεν είμαι μόνη στο κρυφό σεξισμό μου - μια από τις φίλες μου, μου είπε ότι χρησιμοποιεί αυτό το σχόλιο όταν η συντρόφισά της δεν θέλει να πάει σε μια ταινία δράσης μαζί της ή αν δεν μπορεί να διορθώσει κάτι στο σπίτι. Έχοντας εξασκήσει πρακτικά τις οδηγείες “Κάντο Μόνη Σου” και ικανότητες φαίνεται πως ένα μεγάλο μέρος μου δεν είναι «κοριτσίστικο», αλλά έχω να πω πως ξέρω πολλές δύσκολες επισκευές όπως οι άνδρες.

Θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια σε μια διαδρομή, μαζί με τον αδερφό μου, όταν το αυτοκίνητό του άρχισε να υπερθερμαίνεται - δεν ήταν μόνο αυτός που δεν ήξερε πώς να συμπληρώσει το νερό, δεν ήξερε καν ότι έπρεπε να!

Κλείνω θέλοντας να πω πως, οφείλουμε να καταπολεμήσουμε τέτοιες συνήθειες ή και συμπεριοφορές.


Την είδηση την βρήκαμε στις 13.3.11 και την μεταφράσαμε από την Diva magazine στην http://www.divamag.co.uk/diva/features.asp?AID=8106