10 Απρ 2011

Η λεσβία τραγουδίστρια DeJuaii Pace εκ-δηλώθηκε δημόσια

Λεσβία τραγουδίστρια, εκ-δηλώθηκε δημόσια για να κατανικήσει την διατροφική διαταραχή της

Μια λεσβία από τις Ην. Πολιτείες βασανίστηκε τόσο πολύ με την σεξουαλικότητά της ώστε ανέπτυξε μια διατροφική διαταραχή, τελικά εκ-δηλώθηκε δημόσια στην τηλεόραση των Ην.Πολιτειών.

Η DeJuaii Pace - η κόρη ενός ιεροκήρυκα και μέλος της χορωδίας του ευαγγελίου των Ην.Πολιτειών Anointed Pace Sisters - ανακοίνωσε τη σεξουαλικότητά της, ως μέρος μιας νέας σειράς παρουσιάσεων στην εκπομπή της Oprah Winfrey που ονομάζεται Εθισμένες στα τρόφιμα.

Όπως αναφέρεται στο περιοδικό The Root, η 45χρονη αποκάλυψε πως η δυσλειτουργική σχέση της με τα τρόφιμα και το γεγονός ότι είναι ακόμα παρθένα πηγάζει από ζητήμα της προσέλκυσης της από γυναίκες.

«Δεν το είπα σε καμία [στην οικογένειά μου] πως ήμουν λεσβία μέχρι τον Δεκέμβριο 2009, όταν αισθάνθηκα άρρωστη και κουρασμένη από τη ζωή μου και πως δεν ήμουν ευτυχισμένη. Το είπα σε μια φίλη μου:«Άκου, πρέπει να με βοηθήσεις να εκ-δηλωθώ δημόσια, γιατί αν το κάνω θα είμαι ευτυχισμένη, πρέπει να αντιμετωπίσω αυτό το γεγονός”. Περίπου 98% από τις φίλες μου είναι Lbt, και ήξεραν ότι αγωνιζόμουν με αυτό.

"Είμαι πραγματικά, ακόμη παρθένα. Επειδή η μητέρα μου και ο πατέρας μου μας μεγάλωσαν με το πιστεύουμε πως το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσα να δώσω στο σύζυγό μου, στη αδελφή ψυχή μου, είναι να δώσω σε αυτό την εαυτή μου χωρίς να έχει μολυνθεί με κανέναν άλλο ή οτιδήποτε άλλο. Εκτιμώ ότι με τη χάρη του Θεού, [ο Κύριος] με βοήθησε και παρέμεινα".

Μιλώντας στο περιοδικό The Root, η κα. Pace, επίσης, ομολόγησε ότι προσπάθησε να "ξεφορτωθεί το δαίμονα" της σεξουαλικότητας της, μέσω της νηστείας. Κάτι που, φυσικά, ήταν μάταιο.

«Έκανα τρεις 40-ημέρες νηστείες για να απαλλαγώ από το «δαίμονα», ή «το πνεύμα» του λεσβιακού τρόπου ζωής, όπως τον αποκαλούμε. Με τη νηστεία διατηρούνται τα πράγματα υπό έλεγχο, αλλά οι πειρασμοί ήταν εκεί όταν εγώ δεν ήμουν σε βαθειά προσευχή και νηστεία, και όταν επανερχόμουν, οι πειρασμοί ήταν ακόμα εκεί".

Τώρα, η κα. Pace - μια καταναγκαστική υπέρ-φαγη - είναι μια από τις οκτώ ασθενείς των με διαταραχές στα τρόφιμα κατά του Ιδρύματος Shades στο Buffalo Gap, Τέξας. Εκεί, καθώς παρουσιάζει η εκπομπή της Winfrey, έχει ψυχολογική στήριξη για το κρύβεται πίσω και την άνεση να τρώει και να είναι όλο και πιο υγιής.

"Νιώθω σαν ένας τόνος, ένα βάρος, έχει φύγει. Δεν χρειάζεται να το κρύψω πια. Δεν χρειάζεται ντρέπομαι.

"Είναι στο χέρι του θεού αυτό το πράγμα και να μας καταλάβει". Καμιά δεν έχει τις απαντήσεις. Καμιά δεν μπορεί να με καταδικάσει για αυτό. Υπάρχει μόνο ένας Θεός. Αγαπώ το θεό βαθιά και είμαι απόλυτα βέβαιη πως ξέρει τι κάνει, διότι σε έναν τέτοια χρονική περίδο όπως αυτή, είμαι ζωντανή".


Την είδηση την βρήκαμε στις 8.4.11 και την μεταφράσαεμ από την Diva magazine στην http://www.divamag.co.uk/diva/update.asp#8235