17 Ιουλ 2011

Λεσβίες υψώστε τη φωνή σας Β'

Λεσβίες υψώστε τη φωνή σας - δεν μπορούμε να σας δούμε Β'
Η Bindel πιστεύει ότι είναι πιο δύσκολο για τις λεσβίες να εκδηλώνουν δημόσια την σεξουαλικότητά τις επειδή σε γενικές γραμμές, ανεξάρτητα από τη σεξουαλικότητα, είναι πιο δεσμευμένες με τις παραδοσιακές έννοιες της γυναικότητας. «Υπάρχουν λίγες γυναίκες που μπορούν να θεωρούνται ως ανθρώπινα όντα χωρίς ειδική σήμανση», λέει.

Η Heather Peace, η οποία πρωταγωνίστησε στην σειρά Lip Service στο BBC3, έχει σφυρηλατήσει μια επιτυχημένη καριέρα ως ηθοποιός και τώρα ως μουσικός. Ήταν η μόνη λεσβία ηθοποιός στην σειρά, παρά το γεγονός ότι είναι μια σειρά για τις ζωές μιας ομάδας λεσβιών που ζουν στη Γλασκώβη, και της έφερε πολλές θαυμάστριες. "Δεν έχω καμία ψευδαίσθηση ότι πριν από την Lip Service, θα είχα περίπου 40 άτομα στις συναυλίες μου, και πως τώρα οι συναυλίες μου ξεπουλούν σε εθνικό επίπεδο", λέει.

Αλλά το να είναι ανοιχτή για τη σεξουαλικότητά της απαιτεί θάρρος: "Δεν ήμουν ποτέ κρυφή ως λεσβία, αλλά ήθελα να διασφαλίζω πως δεν θα κάνω το είδος του εξώφυλλου, κάλυψης από τον τύπο που θα απαιτούσε να μιλήσω για τις σχέσεις μου, επειδή δεν ήθελα να πω ψέμματα για αυτές, και επίσης δεν ήθελα να μιλήσω για τη συντρόφισά μου, επειδή πίστευα ότι θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά την καριέρα μου".

"Αν υπήρχαν πολλά πρότυπα εκεί έξω που να παρουσιάζονται πως ζουν ευτυχισμένη ζωή, αν υπήρξαν ως ανοικτές ηθοποιοί τότε στα σίγουρα θα είχα και εγώ «εκ-δηλωθεί δημόσια» πολύ πιο γρήγορα," είπε η Peace. "Όταν κοιτάζω γύρω μου τώρα, ακόμα δεν βλέπω αρκετά πρότυπα για τις νέες ηθοποιούς ώστε να νοιώσουν πολύ διαφορετικά από ό, τι εγώ ένοιωθα όλα αυτά τα χρόνια. Και ανησυχούσα ότι δεν θα μου δωθεί οποιοσδήποτε ετερό ρόλος".

Η Margot James, η Συντηρητική βουλευτίνα της πόλης Stourbridge, είναι μία από τις μόλις τρεις λεσβίες στο Κοινοβούλιο και η πρώτη στο κόμμα των Συντηρητικών. Σκέφτεται πως η ορατότητα των λεσβιών πολιτισών δεν πρέπει να βελτιωθεί, αλλά είναι ευγνώμων για την πρόοδο που έχει σημειωθεί κατά την τελευταία δεκαετία. "Θα μπορούσαμε σίγουρα να κάνουμε περισσότερα για ορατότητα των λεσβιών στα μάτια του κοινού, αλλά εγώ δεν θα αποκαλέσω την εαυτή μου σταυροφόρο στο θέμα. Έχω ίσως μια διαφορετική οπτική γωνία από τις νεότερες λεσβίες - υπάρχουν τόσες πολλές περισσότερες ανοιχτά λεσβίες από ό, τι όταν εγώ ήμουν μικρή.

"Ναι, σε σύγκριση με τον αριθμό των γκέι υπάρχουν λιγότερες, αλλά πιστεύω ότι είναι επειδή στην πραγματικότητα υπάρχουν λιγότερες λεσβίες από ότι γκέι. Είναι δύσκολο για τις λεσβίες, αλλά έχω πει ότι, πολλοί γκέι που είναι γνωστοί στο κοινό κατέχουν θέσεις στη διαφήμιση και τα μέσα ενημέρωσης όπου έχουν γίνει αποδεκτοί εξ' αιτίας του μεγαλύτερου χρονικού διαστήματος που είναι γνωστοί. Είναι δύσκολο για αυτούς επίσης σε ορισμένους τομείς αλλά για τις λεσβίες είναι ακόμη δυσκολότερο σε περισσότερους τομείς".

Σε ορισμένους τομείς ίσως περιλαμβανομένων των παραδοσιακών οργανώσεων, όπως το Υπουργείο Άμυνας. Η Sandra Docking βοήθησε να ιδρυθεί η Lbtiq ομάδα του Υπουργείου Αμύνης στα τέλη του 2004. "Το υπόβαθρο μέχρι το 2000, ήταν ο κώδικας κοινωνικής συμπεριφοράς των Ενόπλων Δυνάμεων” έκανε τις Lbtiq που υπηρετούσαν να παραμένουν κρυφές όσο η παρουσία τις ανησυχούσε την υπηρεσία”, είπε. "Το πολιτικό προσωπικό είχε την ίδια στάση – δεν γίνεται να είσαι λεσβία στην εργασία".

Ο σκοπός της
Lbtiq ομάδας ήταν να ενισχυθεί η προβολή των Lbtiq ζητημάτων στο εσωτερικό του υπουργείου, είπε η Docking. Ωστόσο, ισχυρίζεται ότι, παρά το γεγονός αυτό, «δεν έχουμε ένα μεγάλο αριθμό εθελοντριών λεσβιών για τους διαφορετικούς ρόλους στην ομάδα, εκτός από το ρόλο εκπροσώπισας λεσβίας". Ερωτηθείσα γιατί, λέει: «Θα μπορούσε να είναι ότι η εθελοντική δράση αντιμετωπίζεται διαφορετικά από τις γυναίκες και τους άνδρες. Οι γυναίκες τη βλέπουν σαν έναν τρόπο για να γίνει δουλειά, αλλά δεν αναζητούν οφέλη για τις ίδιες - αποθαρρύνονται από το να έχουν «εγωιστική» οπτική από πολύ νεαρή ηλικία, οι άνδρες το βλέπουν ως έναν τρόπο να δικτυωθούν και να αναπτύξουν τις δεξιότητές και τις φιλοδοξίες τους".


Βρίσκεστε στο Β' μέρος για να βρεθείτε στο Γ' μέρος πατήστε εδώ


Την είδηση την βρήκαμε στις 12.7.11 από τη PinkNews γραμμένη από τη Chloe Setter στην http://www.pinknews.co.uk/2011/07/12/lesbians-speak-up-we-cant-see-you/