3 Οκτ 2012

11 Οκτωβρίου Ημέρα Δημόσιας Εκ-δήλωσης ως λεσβία

Στις 11 Οκτωβρίου είναι η Μέρα Δημόσιας Εκ-δήλωσης ως λεσβία


Οργανώσεις και ομάδες καλούν τις Lbtiq να τολμήσουν και να εκ-δηλωθούν δημόσια, θεωρώντας πως από μόνη της μια τέτοια κίνηση αποτελεί πολιτική κίνηση που αλλάζει την ζωή όσων την κάνουν.

Η Lizzy the Lezzy έφτιαξε μια μικρού μήκους ταινία παροτρύνοντας μας να γίνουμε ανοικτές λεσβίες, όσες γνωρίζετε αγγλικά και θέλετε παρακολουθήστε την ταινία πατήστε εδώ, παρακάτω κάνουμε μια απόπειρα να μεταφράσουμε το τραγούδι και παρ'όλο που δεν τα "πιάσαμε" όλα τα λόγια, θεωρούμε πως γίνεται κατανοητό το νόημα. 


"Υπέπεσε στην αντίληψή σου πως η 11η Οκτωβρίου είναι η Ημέρα Δημόσιας Εκ-δήλωσης, έχεις εκδηλωθεί δημόσια; 

Έλα τι περιμένεις είναι η η Ημέρα Δημόσιας Εκδήλωσης.
Εντάξει δεν πειράζει, θα ήθελα να αφιερώσω το παρακάτω τραγούδι σε όσες παραμένουν κρυφές.

Εκ-δηλώσου δημόσια όπου κι αν είσαι 

Είμαι λεσβία και μ' αρέσει να περνώ καλά .... αν θέλετε να πείτε στον κόσμο πως είστε λεσβία, είμαι εδώ για να σας πως πως υπάρχει μια ειδική μέρα.

Είναι μια υπέροχη μέρα για να εκδηλωθείτε δημόσια και μια μέρα για να είστε περήφανες, στις 11 Οκτωβρίου μπορείς να το φωνάξεις δυνατά, είσαι εδώ, είσαι queer  παίρνεις το μέρος κάποιας ..... 

Είμαι εδώ, είμαι queer, είμαι μουνί, είμαι ευφυΐα, επειδή είμαι λεσβία και μου αρέσει να περνώ καλά, κοιμάμαι με την κόρη σου αλλά ποτέ με τον γιό σου, αποδέξουμε λοιπόν όπως είμαι καθώς δεν δίνω δεκάρα για εκείνες-ους που θεωρούν πως είμαι ελευθέρων ηθών .... ποια αποφάσισε πως θα έρθω στην Ημέρα Υπερηφάνειας.

Βλέπεις γεννήθηκα έτσι και έτσι λεσβία θα παραμείνω επειδή δεν υπάρχει τρόπος να το διορθώσω και αγαπώ τον τρόπο που αυτή γλύφει ........