27 Νοε 2012

Η Lindsay Lohan είναι πλέον φίλη με την Samantha Ronson


"Είμαστε πλέον δυο καλές φίλες", λέει για την πρώην της η Lindsay Lohan

Αφού την κράζει ως «τοξική» 

Απρόσμενα ειλικρινής ήταν η Lindsay Lohan σε συνέντευξη που έδωσε στο US Weekly. Εκεί που μίλησε για πρώτη φορά για την τελευταία της μεγάλη σχέση, αυτή με την dj Samantha Ronson πριν τρία χρόνια. 

"Είχα το θάρρος να βγω και να πω στον κόσμο ότι μου αρέσει μια γυναίκα. Αλλά αυτό την έβαλε σε μια θέση όπου δεχόταν επιθέσεις καθημερινά. Κάτι που δεν ήταν δίκαιο. Το αποτέλεσμα ήταν εγώ να βρεθώ με την καρδιά μου σπασμένη. Όλο αυτό συνέβη τρία χρόνια πριν. Η Samantha ήταν η τελευταία μου σοβαρή σχέση". 

Αυτό αποκαλύπτει -μεταξύ άλλων- η Lindsay Lohan στο τεύχος του US Weekly που κυκλοφορεί στις 3 Δεκεμβρίου. 

Προσθέτοντας πως "Πλέον είμαστε δυο καλές φίλες. Έτσι όπως ξεκίνησε το όλο πράγμα και έτσι όπως ήταν μάλλον γραμμένο να καταλήξει. Γιατί η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να αγαπήσω την εαυτή μου πριν αγαπήσω κάποιαν άλλη. Και την εποχή εκείνη (σ.σ. 2009) περνούσα πολλά. Οπότε, δυο τοξικές γυναίκες, δεν έχουν καμιά δουλειά να είναι μαζί". 

Όσον αφορά την κινηματογραφική της καριέρα, η Lohan έχει να πει "Είμαι ευτυχισμένη. Μόλις γύρισα τρεις ταινίες στην σειρά (Scary Movie 5, Liz and Dick, The Canyons) και δεν είμαι καν κουρασμένη". 


Την είδηση την βρήκαμε στις 27.11.12 από την iefimerida.gr στην http://www.iefimerida.gr/news/78552/%C2%AB%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5-%CF%80%CE%BB%CE%AD%CE%BF%CE%BD-%CE%B4%CF%85%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%B5%CF%82%C2%BB-%CE%BB%CE%AD%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%8E%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B7-%CE%BB%CE%AF%CE%BD%CF%84%CF%83%CE%B5%CF%8A-%CE%BB%CF%8C%CF%87%CE%B1%CE%BD-%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%8D-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CF%81%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%89%CF%82