16 Φεβ 2014

Η Helen Page δήλωσε λεσβία


Η ηθοποιός Έλεν Πέιτζ, που είχε προταθεί για Όσκαρ για το ρόλο της εγκύου έφηβης στο «Juno», αποκάλυψε την Παρασκευή ότι είναι λεσβία, μιλώντας στο Λας Βέγκας σε ένα συνέδριο για Lbtiq έφηβες-ους. 

«Κουράστηκα να κρύβομαι και κουράστηκα να λέω ψέματα» είπε η 26χρονη Καναδή ηθοποιός στην ομιλία της, ξεσηκώνοντας κύμα συμπαράστασης από το κοινό του συνεδρίου. 

«Είμαι εδώ σήμερα επειδή είμαι λεσβία. Και επειδή ίσως μπορώ να κάνω τη διαφορά, να βοηθήσω άλλες να ζήσουν πιο χαλαρά και με περισσότερη ελπίδα.

Ανεξαρτήτως αυτού, αισθάνομαι ότι έχω προσωπική υποχρέωση και κοινωνική ευθύνη», πρόσθεσε. 

Η Πέιτζ, πέρα από το «Juno», έχει παίξει σε ταινίες όπως το «Inception», το «X-Men: The Last Stand» και «To Rome with Love». 

Αυτήν την περίοδο γυρίζει το «Freeheld», ένα δράμα για μια ετοιμοθάνατη αστυνομικίνα που αγωνίζεται να εκχωρήσει τη σύνταξή της στην ερωμένη της.

Στην ομιλία της η ηθοποιός είπε ότι υπέφερε για πολλά χρόνια επειδή φοβόταν να ομολογήσει δημοσίως τις σεξουαλικές προτιμήσεις της. 

«Υπέφερε το πνεύμα μου, υπέφερα ψυχικά, υπέφεραν οι σχέσεις μου. Και βρίσκομαι σήμερα εδώ, με όλες εσάς, στην απέναντι πλευρά όλου αυτού του πόνου», είπε. 


Την είδηση την βρήκαμε στις 15.2.14 από την naftemporiki.gr  στην http://www.naftemporiki.gr/story/766441 

Η φωτογραφία είναι της Ninha Morandin.